miércoles, 29 de agosto de 2012

Una ventana abierta a la mar


Serán los pinos
variella d’abanicu
con fondu de mar.


Siempre habrá un camín nel qu’alcontrar aquello qu’un día perdimos. Venimos de la mano de la infancia col pasu inseguru de los años buscando los secretos de la vida. L’aliendu del aire esparde’l puñáu d’arena qu’un día garrasti y vanse los suaños. Dacuando róbatelos una querencia inútil, la confianza nun futuru esclavu de promeses que nun se cumplen.
Será la rede escura del destín la que t’enduvielle y nun te dexe ver esa lluz  que guía los tos pasos peles siendes enllenes de maleza. Confíes na llibertá pa escoyer lo que más te presta y lluches por algamalo. Non siempre lo llogres pero sientes más lo que vas dexando, lo que te quiten, lo que pierdes.
Un día ocurriósete volver a esa patria onde dexasti tantes coses ente les manes del olvidu, ensin muncha esperanza, el ferruñu del tiempu siempre amenaza la memoria. Duru empeñu rebuscar nun universu onde la realidá fue convirtiéndose en mitu y el trasgu que tracamundió les tos ilusiones nun asoma les oreyes anque solo seya pa devolvete una sonrisa.
Sicasí siempre hai un camín y préstanos enveredanos per él, callaos, al atapecer, oyendo vieyos sones y recuperando lo que dexasti, lo que te quitaron, lo que perdisti. Trai l’aire una plizca de sal prendida nos llabios como l’últimu besu del día. L’abanicu de los pinos esparde los acordes de l’harmonía marina enantes d’asomanos a una ventana abierta al misteriu de les foles. Ente l’arena, na mesma oriella, afayarás lo qu’un día perdisti.  


4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Derroche de sentimientos, sensibilidad y belleza. Un auténtico regalo para los sentidos. Gracias por compartirlo.

    ResponderEliminar
  3. Conozco el sitio, y realmente es como lo describes. Yo lo disfruto habitualmente, y ahora visto a través de tus ojos y tus palabras lo saborearé aún más.gracias
    safo

    ResponderEliminar
  4. "Siempre habrá un camino en donde encontrar aquello que perdimos..."
    Has hecho que esté allí sin estar, me he sentido transportada. Muy bien Ánxel.
    Un abrazo.
    ¡Feliz fin de semana!

    ResponderEliminar